تکنیک های سئو چیست
سئو چیست؟ راهنمای جامع برای درک بهینه سازی موتور جستجو 2024 آکادمی فرین
همچنین در حال حاضر، سهم دسکتاپ در میان ابزارهای اتصال به اینترنت در سطح جهان کمتر از ۵۰ درصد است (منبع). سئو یکی از زیرمجموعههای دیجیتال مارکتینگ است که اگر در فضای آنلاین فعالیت داشته باشید یا به موضوعات مرتبط با آن علاقمند باشید، ناگزیر هستید برای یادگیری آن وقت بگذارید. یعنی احساس و تجربهای که کاربر در هنگام استفاده از سایت به دست خواهد آورد. چک لیستها از هنگامی که سایت راهاندازی میشود به چندین دسته تقسیم میشوند که در ادامه به بررسی انواع این چک لیستها خواهیم پرداخت. وقتی استراتژی خود را مشخص کردید طبق آن میتوانید گام به گام پیش بروید و با استفاده از یک سری ابزارها میتوان سایت خود را آنالیز کنید و نتیجه را ببینید. بهطور مثال، اگر فیچر اسنیپت باشد، میتوان دریابید که جستجوگرها به دنبال چه اطلاعاتی هستند.
گوگل از چندین روش برای کشف مطالب جدید در وب استفاده میکند اما اولین روش آن خزیدن یا کاوش کردن است. به بیانی سادهتر، گوگل به سراغ لینکهای میرود که کسی آنها را ندیده است. برای انجام این کار، آنها از یک برنامه کامپیوتری به نام عنکبوت استفاده میکنند. در نظر داشته باشید که همزمان نمی توانید برای همه موتورهای جستجو بهینه سازی یکسانی داشته باشید زیرا تفاوت های قابل توجه بین آنها وجود دارد. یاهو و ویستا موتورهای جستوجو بودند که توانستند از سئو برای خود استفاده کنند.
بهطوریکه اگر زمان بارگذاری یک سایت بیشتر از 5 ثانیه باشد آن سایت شانس قرار گرفتن در صفحات اول گوگل را از دست خواهد داد. به همین دلیل سایتهای که میخواهند در صفحات اول گوگل قرار بگیرند باید علاوه بر سایر تکنیکهای سئو روی سرعت سایت نیز تمرکز داشته باشند. از آنجایی که استفاده از فونتهای غیرمعمول و نامتعارف یکی از نشانههای اسپم است؛ ممکن است توجه به روشهای غیرمعمول و پنهان کردن اطلاعات خاصی در متن نظر موتورهای جستجو را به خود جلب کند. این امر همچنین باعث ایجاد اختلال در تجربه کاربری میشود و موتورهای جستجو فکر میکنند برای دور زدن فیلترهای اسپم در حال تلاش هستید. صفحات وب در حالت ایدهآل باید به ترتیب میزان اهمیتشان کرال شده و این روند با بیشترین سرعت ممکن انجام شود.
حتماً حتماً توصیه میکنیم مقاله سئو داخلی چیست را بخوانید و چک لیستی در انتهای آن مقاله برای جمع بندی قرار داده شده است که پایین هم می توانید آن را مشاهده کنید. در صورتی که هر کدام از موارد را نفهمیدید در مقاله سئو داخلی آن را توضیح داده ایم. نظارت روی کارها، تصمیمگیری دادهمحور و اجرای نقشههای جدید باید دائماً انجام شوند. غفلت از تحلیل دادهها حتی اگر به کارها ضربه نزند، باعث از دست رفتن فرصتهای جدید خواهد شد. این روش شاید در روزهای ابتدایی سئو جواب میداد اما حالا منجر به جریمه از طرف گوگل میشود. امروزه برخی از کارشناسان سئوا، ناخواسته و با تمرکز بیشازحد روی الگوریتم بهجای ارزشآفرینی برای کاربر مرتکب کیورد استافینگ میشوند.
کاربر در هر زمانی کلمه کلیدی مورد نظر خود را جستجو نماید , کلمات کلیدی برای او به نمایش در می آید. همانطور که می دانید ساخت بک لینکی توسط خود شما روشی از سئوی کلاه سیاه می باشد. مهندسین ما در سه سوت وب قادر به بهینه سازی سایت برای سئوی تکنیکال به صورت حرفه ای می باشد. یعنی روی کلمه سخت و پر رقابتی مثل طراحی سایت گاها مدیر سایت باید به ازای هر کلیک تا 15 هزار تومان هم هزینه پرداخت کند! در مقابل ممکن است کلمه کلیدی شما آنقدر آسان باشد که به ازای هر بار کلیک کمتر از هزار تومان پرداخت کنید. دقت کنید که راه اندازی تبلیغات گوگل نیاز به داشتن دانش تخصصی دارد و نمیتوان بدون دانش قبلی برای آن اقدام کرد.
مطالعه و خواندن موارد بالا قدم اول یادگیری سئو است و پس از آن باید آنچه آموخته اید را تجربه کنید و در عمل پیاده کنید. توصیه هم میکنیم آموزش سئو وردپرس را شروع کنید چون بسیار از کسب و کارها، سایت خود را با وردپرس ساخته اند و امروزه بسیار در بین وبمسترها وردپرس محبوب است. بسیار مهم است که بدانید برای هر سایت و برای هر کسب و کاری قیمت خدمات سئو متفاوت است و نمی توان یک قیمت گذاری را برای انواع سایت ها انجام داد زیرا سئو یک محصول نیست. ما در نیک مارکتینگ در سال 1402 با قیمت پایه 8 میلیون تومان سئو را در قراردادهای 6 تا 12 ماهه انجام می دهیم. در صورتی که می خواهید در مورد قیمت سئو بیشتر بدانید قیمت سئو + تعرفه و هزینه سئو سایت در سال 1402 را مطالعه کنید.
به عنوان مثال، وقتی به موضوعاتی در مورد “لینک سازی” نگاه کردم، متوجه عباراتی مانند “استراتژی های محتوا” شدم. بدون شک ردیت یک معدن طلا برای تحقیقات کلمات کلیدی، به خصوص زمانی که نوبت به یافتن کلمات کلیدی بلند یا لانگ تِیل میرسد، است. در سالهای اخیر، یکی از مواردی که در سئوی محتوا تغییر کرده است، اهمیت مفهوم محتوا است. در سالهای قبل از ۲۰۱۸، محتوای سایت تنها بر اساس کلمات کلیدی مورد استفاده ارزیابی میشد و از اهمیت برخوردار بود. وقتی تازه شروع به کار می کنید، بسیاری از صفحات شما ممکن است به سئوی متوسطی دست یابند و در صفحات دوم یا سوم جستجوهای گوگل رتبه بندی شوند. گوگل به راحتی این لینک ها را شناسایی می کند و با مشاهده آنها برای یک وب سایت، رشد سئو سایت را تحت تاثیر قرار می دهد.
با استفاده از اسپم اسکور میتوان در کنار بررسی دستی، کیفیت لینکهای ورودی و خروجی سایت را به طور دقیقتر ارزیابی کرد. این ابزار لینکهایی مضر یا بیکیفیتی که احتمال اسپم بودنشان بیشتر است را شناسایی میکند و به شما این امکان را میدهد تا بر روی لینکهای مشکوک متمرکز شوید. در این گزارش، میتوانید ببینید که چه مقدار از بودجه خزش هدر رفته و چه مشکلاتی سر راه بودهاست (مانند ریدایرکتهای دائمی و موقت، محتوای تکراری، سرعت پایین و…). با کلیک روی هر یک از نوارها، لیستی از صفحاتی را میبینید که این مشکل را داشتهاست. در این بخش، درخواستهای خزش را بر اساس دستهبندیهای مختلف دارید که آنها را در جدول زیر میبینید. با کلیک روی هر یک از درخواستها در سرچ کنسول، میتوانید تاریخ و URLهای کرالشده را ببینید.
کمی بررسی شما را متقاعد خواهد ساخت که رعایت اصول سئو و استانداردهای مد نظر موتورهای جستجو، میتواند همزمان با بهبود سئو سایت، رضایت خوانندگان و کاربران شما را نیز افزایش دهد. در حالی که سئو کلاه سفید اینچنین نیست و شما میتوانید از طریق روشهای اخلاقی سئو سایت را انجام دهید و در گوگل رتبه بگیرید. خدمات سئو بخش اساسی بازاریابی دیجیتال است، واقعیت این است که مردم در طول روز هزاران بار در موتورهای جستجوگر مانند گوگل جستجو می کنند. این جستجوها با هدف به دست آوردن ارائه اطلاعات در رابطه با محصولات و خدمات مختلف انجام میشود. نتایج جستجوها به عنوان منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای برندها به حساب میآید، دقت کنید که این منبع میتواند برای کانالهای دیگر مارکتینگ مناسب باشد و مورد استفاده قرار گیرد. بهینه سازی موتور جستجو (Search Engine Optimization) یا بهاختصار سئو (SEO)، فرایند بهبود رتبه و میزان بازدید سایت در نتایج موتور جستجو را میگویند.
به این ترتیب، استفاده از تصاویر در کنار محتوا، به راهکاری تبدیل میشود که محتوای نوشتاری را نیز جذاب کرده و نظر مخاطب را به خود جلب کند. اگر میخواهید که علاوه بر رشدی که دارید، گذشته خود را نیز بهبود ببخشید، بهتر است تا محتواهای قبلی خود را نیز تغییر دهید. پس از آن که تا حدودی سئوی سایت خود را رشد دادید، بهتر است تا به سراغ محتواهای قبلی خود بروید. به هرحال در سایت محتواهایی وجود دارند که به اندازه محتواهای امروز خوب نیستند. این راهکار خود میتواند سبب شود تا محتواهای قبلی شما نیز دیده شود و سئوی سایت شما نسبت به دیگر رقبا، رتبه بهتری را از آن خود کند. از نکات دیگر و مهمی که برای رسیدن به یک محتوای سئو شده لازم است در نظر داشته باشید، کیفیت متن است.
اهمیت بهینهسازی هنگام فعالیت در حوزههای پررقابت به وضوح دیده میشود. این روزها بازار صحبت از سئو (SEO) بسیار داغ است، چراکه کسب و کارهای آنلاین متوجه شده اند که یکی از مهمترین کانالهای بازاریابی دیجیتال و کسب درآمد آنلاین ، سئو است . در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که اصلا سئو یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو چیست و چه کاربرد هایی دارد. نقشه سایت یا sitemap یک فایل MXL تشکیل شده از یک سری کدهای برنامه نویسی است. در اصل این فایل، آدرس تمامی صفحات سایت شما را در خود جای میدهد تا زمانی که ربات های موتورهای جستجویی مثل گوگل به سایت سر میزنند، با کمک آن، بهتر صفحاتتان را شناسایی کنند. ساخت sitemap در وب سایت های وردپرسی به کمک افزونه هایی مثل yoast seo انجام میشود و عملا شما نیاز به فعالیت خاصی در قبال آن ندارید، پس نگران نام ترسناکش نباشید!
هنگامی که کلمات کلیدی خود را اضافه کردید، با رچ راجع به کلمه کلیدی مدنظرتان PAA مربوطه را چک کنید و از این سوال ها در متن خود استفاده کنید. اگر می خواهید کلمات کلیدی دست نخورده ای را پیدا کنید که رقبای شما از آنها اطلاعی ندارند؟ ویکی پدیا را امتحان کنید. اگر می خواهید کلیدواژه هایی را پیدا کنید که ارتباط نزدیکی با کلمه کلیدی بذر شما دارند، به ذهن انسان نیاز دارید یا بهتر از آن، هزاران ذهن انسانی که در ویکیپدیا مشارکت دارند. گوگل صفحه شما را تا حدی بر اساس کیفیت و ارتباط لینک های خروجی آن صفحه ارزیابی می کند که اگر به آن فکر کنید کاملاْ منطقی به نظر می رسد. صفحاتی که به آنها پیوند میدهید، موضوع صفحه وب شما را منعکس میکنند و صفحاتی که به منابع مفید پیوند میدهند نیز نسبت به صفحاتی که فقط به مطالب خودشان پیوند دارند، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. می توانید از کپی از این تبلیغات استفاده کنید تا برچسب های عنوان و توضیحات خود را جذاب تر کنید.
ترکیب یونی گونهای ترکیب شیمیایی است که ذرههای سازندهٔ آن یونهای مثبت و منفی هستند. ترکیبات یونی بهطور طبیعی در سنگهای معدنی و به صورت محلول در آب دریاها و اقیانوسها یافت میشوند اما در هواکره وجود ندارند. نخستین توضیحات علمی در مورد این ترکیبها به دانشمند انگلیسی مایکل فارادی بر میگردد که نام «یون» به معنی «رونده» یا «متحرک» را بر روی اجزای سازنده این ترکیبات قرار داد. نخستین توصیف علمی از ساختار بلوری این ترکیبات توسط ویلیام هنری و ویلیام لورنس براگ در سال ۱۹۱۳ انجام گرفت. ترکیبات یونی بهوسیله گونهای پیوند شیمیایی بسیار قوی به نام پیوند یونی تشکیل میشوند؛ در نتیجه، این ترکیبات از دمای ذوب و جوش بالایی برخوردارند و عمدتاً در دمای اتاق به صورت جامد هستند. در حالت جامد، ترکیبات یونی میتوانند شکل بلورین منظم داشته باشند که از قواعد موجود برای توصیف ساختارهای بلوری در علم بلورشناسی پیروی میکند.
تنها برای آن میزان از منابع سختافزاری که نیاز دارید هزینه میپردازید و دیگر نیازی به پرداخت هزینههای غیر موجه، در ابتدای فعالیت وب سایت خود، نخواهید داشت. اگر وبسایتی بزرگ با بیش از ۱ میلیون صفحه و بهروزسانی هفتگی یا وبسایتی با بیش از ۱۰۰۰۰ صفحه با بهروزسانی روزانه یا صفحاتی با مشکل جدی کرال دارید، باید نگران این پارامتر باشید. اگر در این قسمت پیام «Host had no problems in the last 90 days» را میبینید، یعنی هاست شما هیچ مشکلی برای خزش ایجاد نکردهاست. اما اگر پیامی مانند «Host had problems in the past» را دیدید، یعنی هاست شما گاهی اوقات نتوانسته به درخواستهای خزش گوگل پاسخ دهد. شما میتوانید بدون پرداخت پول در متمم به عنوان کاربر آزاد عضو شوید.
خواننده محتوا میتواند هر بخشی از محتوا را که نیاز دارد بخواند و دسترسی ساده و راحتتری را نسبت به ابعاد مختلف محتوا داشته باشد. این موضوع میتواند به مرور سبب حضور بیشتر مخاطب در سایت شده و سئوی یک محتوا را در موتورهای جستوجوگر گوگل بهبود بخشد. این الگوریتم بر بک لینکهایی که قرار است به سایتها داده شود توجه ویژهای دارد و بررسی میکند که این بک لینکها مرتبط با موضوع سایت باشند. اگر بک لینکهای غیر مرتبط یا غیرواقعی خریداری شده باشند گوگل سایتها را جریمه خواهد کرد. موتور جستجوی گوگل هرروز در حال تغییر و ارائه آپدیتهای جدیدتر است.
۶۳درصد جستجوها، از طریق موبایل انجام میشود که این آمار هر ساله در حال افزایش است. با توجه به این آمار، گوگل در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که یکی از فاکتورهای موثر در رتبهبندی سایت، سازگاری وبسایت با موبایل است. همچنین در سال ۲۰۱۸، ایندکس را نیز به صفحههای موبایل اضافه کرده است. هماکنون این صفحات هم در ایندکس و هم در رتبهبندی گوگل موثر هستند. بهعنوان مثال، اگر صفحهی اصلی شما از گوگل بکلینک بگیرد بدین معنی است که صفحه شما در گوگل ایندکس شده است.
موتورهای جستجو، مانند گوگل، به سایتی که محتوای آن دقیق و قابل اعتماد باشد، رتبه بالاتری در نتایج جستجو میدهند. اگر محتوای سایت شما دقیق نباشد، کاربران به آن اعتماد نخواهند کرد و از آن استفاده نخواهند کرد. سئو خارجی شامل فعالیتهایی مانند لینکسازی، اشتراکگذاری محتوا در شبکههای اجتماعی، مطبوعات و تبلیغات خارجی میشود. به عنوان مثال شما میتوانید با تبلیغات در اینستاگرام و انتشار لینک صفحات مهم وبسایت خود در این شبکه اجتماعی، ترافیک سایت خود را افزایش دهید. محتوای یونیک، باکیفیت و سئو شده در حوزه کسبوکارتان به شما کمک میکند که کاربران به وبسایت شما برای کسب اطلاعات، افزایش آگاهی سرازیر شوند. شما میتوانید در ازای ارائه محتوا، خدمات و سرویسهای خود را ارائه دهید و مشتریان بالقوه را به استفاده از خدمات خود هدایت کنید.
یاهو از اولین پیشگامان شکل گیری سئو سایت است که در سالهای ابتدایی دهه نود میلادی و در حدود 1994 صفحات سایتهای مختلف را ایندکس کرد. سئو به روش های مختلفی انجام می شود که به کلاه های سئو معروف هستند اما بسیاری از افراد سودجو وعده می دهند تا در کوتاه ترین زمان سایتتان را به رتبه 1 می رسانند. این روش استفاده از کلاه سیاه است و ممکن است در کوتاه مدت سایتتان را به رتبه خوبی برساند اما در طولانی مدت به سئو سایتتان آسیب بسیاری می زند. بخش دیگری از بک لینک ها به سینگال هایی گفته می شود که از شبکه های اجتماعی دریافت می کنید. به جز بحث سئوی وب، فعالیت در شبکه های اجتماعی باعث می شود تا برندسازی کنید و از همان شبکه ها هم به طور جداگانه ترافیک دریافت کنید. در این روش خطر شناسایی کمتر است اما با به روز رسانی های جدید گوگل مشخص نیست تا چه مدت دیگر رازهای کلاه خاکستری ها بر ملا می شود.
اگر لینکهای خروجی (لینکهایی که به سایتهای دیگر اشاره دارند)، به تعداد زیادی استفاده شوند، میتواند نشانهای از یک سایت اسپم باشد. علاوهبر تعداد لینکها، عواملی چون کیفیت و موضوع آنها نیز مهم هستند و در صورت توجه به اهمیت آنها، موفقیت در سئو را به همراه دارند. استفاده از اعداد در نام دامنه، گرچه ممکن است به نظر جذاب یا مرتبط با موضوع سایت به نظر برسد؛ اما میتواند نشانههایی از یک سایت اسپم را به همراه داشته باشد. توجه به این موضوع، احتمال اینکه موتورهای جستجو فکر کنند برای دور زدن فیلترهای اسپم تلاش کردهاید یا اینکه کاربران در تایپ نام سایت اشتباه کنند و به سایت دیگری هدایت شوند، کاهش مییابد. یکی از اقداماتی که موجب بهبود سئو و حفظ اعتبار سایت میشود، شناسایی و حذف لینکهای اسپم است. تقریباً همه وبسایتها لینکهایی دارند که به آنها داده شده است؛ اما تشخیص اینکه کدام یک از این لینکها، نا مربوط یا کم کیفیت و برای سایت مضر هستند، کار آسانی نیست و به بررسی دقیق و تخصصی نیاز دارد.
و تلاش هایی که برای سئو انجام گرفته است را با دقت دسته بندی می کند. که در موضوع مورد نظر شما پر جستجو بوده و مردم آنها را بیشتر سرچ کردند. از ایمیل های ضعیف سبب بالا رفتن قابل توجهی در بازدید سایت شما می شود. شما با ارسال محتوا به سایر وبلاگ ها میتوانید پست های مهمان از سایت های دیگر را نیز دعوت کنید. وبلاگ نویسی در واقع یک خیابان دو طرفه است همانطور که میتوانید یک پست مهمان میتواند به شما کمک کند.
در مقاله نرم افزار اسکریمینگ فراگ چیست؟ بهترین ابزار سئو داخلی بیشتر به این مبحث پرداخته ایم و امکانات این ابزار را برایتان توضیح داده ایم. به کلیه کارهای سئو که در حوزه کنترل ما نیستند و در خارج از سایتمان انجام می شود (مانند سایت های دیگر یا شبکه های اجتماعی) سئو خارجی یا آف پیج سئو می گویند. علاوه بر آن، هزینه تبدیل یک فرد به مشتری از طریق سئو بسیار کمتر از سایر روش های بازاریابی است و اعتماد کاربر را راحت تر جلب خواهد کرد. همچنین جستجو با موبایل نسبت به سایر دستگاه ها سهمی بیش از 50 درصد را دارد، در نتیجه بسیار مهم است تا وبسایتتان برای دیده شدن در موبایل بهینه باشد. باایناوصاف، بهتر است سایتهای برای سازگاری با جستجوی صوتی رو کلمات کلیدی طولانی (لانگ تِیل) و محاورهای تمرکز کنند. همراستابودن با جدیدترین پدیدهها باعث میشود که سایت از رقابت عقب نماند و هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو بهینه باشد.
با این وجود، معتبرترین منبع برای یادگیری زیروبم سئو، مقالات رسمی گوگل هستند. این مقالات که در بخش Search Central قرار دارند، دید فوقالعادهای از سئو ارائه میدهند. داکیومنتهای گوگل دقیقترین و بهروزترین اطلاعات از جانب محبوبترین موتور جستجو را در بر میگیرند. با اینحال هنوز خرید بک لینک از رسانههای معتبر و مرتبط در بعضی از حوزهها بهدلیل میزان رقابت بالا توصیه میشود. در این مواقع باید تمام جنبهها را درنظر گرفت تا از سایتهای باکیفیت و با ارتباط موضوعی با سایتتان بک لینک های سایت واید را تهیه کنید. در زمینه افزایش ترافیک سایت نام دو راهکار SEM و PPC نیز استفاده میشوند که در ادامه به تفاوت هرکدام با بهینهسازی سایت اشاره خواهیم کرد.
این ابزار توانایی آن را دارد که فاکتورهای بسیاری را مورد ارزیابی قرار دهد. از امنیت یک سایت گرفته تا عملکرد سئو و کارایی سایت برخی از این موارد هستند. ضمنا با استفاده از این ابزار میتوان موبایل فرندلی بودن یک سایت را نیز مورد ارزیابی قرار داد. برای اینکه بتوانید برررسی و رشد سئوی خود را هر روزه مورد ارزیابی قرار دهید و نتیجه کار خود را مشاهده کنید، ابزارهای بسیاری این روزها وجود دارند. ابزارهایی که هریک کارکردهای مختلف و متفاوتی داشته و برای شکلی از گزارش گیری رشد سئو مناسب هستند. امید است پس از آشنایی با آنها بتوانید نتیجه مطلوب و دلخواه خود را به وسیله این ابزارها به دست آورید.
در کسب و کارتان شکست می خورید.همانطور که گفتم محتوا به خیلی چیزها مربوط میشود . عوامل موفقیت در SEO به سه دسته کلی تقسیم میشود که هر کدام می تواند تاثیر مثبت بر ارتقا رتبه سایت شما داشته باشد. به همین دلیل خیلی مهم است که این مرحله را قبل از سئو برون صفحه و به بهترین نحو ممکن انجام دهید. بطوریکه در چند سال اخیر سیاست های گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایتها یکی شده. در این مقاله از رویال آکادمی، به بررسی هر یک از این روشها، مزایا و معایب آنها خواهیم پرداخت. درودتا جایی که میدونم متاسفانه خیر، سعی میکنیم یه آموزش ازش رو در تقویم محتوایی مون قرار بدیم.
معمولاً با توسعه و هوشمندتر شدن الگوریتمها، این روشها هم کارایی خود را از دست میدهند و فضا برای سئوکارهای کلاه سیاه، تنگتر میشود. خوشبختانه طی سالهای اخیر، با بهبود الگوریتمهای موتورهای جستجو و توسعه دانش هوش مصنوعی و تحلیل متن، باعث شده است که چنین مواردی کمتر و کمرنگتر شوند. همانطور که میبینید موتورهای جستجوی Google و Yahoo و Bing برای کاربران بیشتر از سایر موتورهای جستجو شناخته شده هستند. سالهاست از خواندن و نوشتن لذت میبرم و عاشق یاد گرفتنم، مخصوصا یادگیری سئو. معتقد به انتشار اطلاعات آزادم و هر آنچه از سئو بلد هستم رو در اختیار دیگران قرار میدم. از دیدگاه من اولین قدم برای یادگیری سئو، اینه که بفهمیم که سئو تریک و ترفند نیست؛ سئو مسیر میانبر نداره و برای رسیدن به موفقیت در موتورهای جستوجو، به استراتژی، تکنیکهای اثبات شده و خلاقیت نیاز داریم.
هر سایتی که بهتر از HTTPS استفاده میکرد امتیاز بیشتری را کسب مینمود. در زیر در مورد برخی از مواردی که بر رتبهبندی و قابلیت مشاهده موتور جستجو تأثیر میگذارند صحبت میکنیم. هر وقت در گوگل سرچ می کنید، بالای صفحه تبلیغات پولی (ADWords) و پایین صفحه نتایج رایگان مشاهده می کنید. طراحی سایت با رعایت اصول سئو یعنی آغاز روند سئو از لحظه ی تولد سایت که این کار باعث میشود... ما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تخصصی سئو وگوگل ادز با رویکرد پرفرمنس مارکتینگ هستیم.
سئو کلاه خاکستری ترکیبی از دو روش سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید است. این تکنیکها تاثیر خوبی در رتبه سایت خواهند داشت و بدون جریمه شدن سایت توسط گوگل و سایر موتورهای جستوجو، رتبه آن افزایش خواهد یافت. سئو کلاه سفید یا White Hat SEO به مجموعهای از تکنیکها و استراتژیهای بهینهسازی موتورهای جستجو گفته میشود که کاملاً منطبق با قوانین و دستورالعملهای موتورهای جستجو، به ویژه گوگل، است. در این روش، هدف اصلی بهبود تجربه کاربری و ارائه محتوای باکیفیت و مرتبط است تا به طور طبیعی در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب شود. از جدیدترین تکنیک های سئو میتوان به ارتباط معنایی کلمات کلیدی نیز اشاره کرد.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/